tiistaina

Millefiori - Pompelmo

 Olen löytänyt aivan ihanan huonetuoksun Millefiorinilta! Tämä huonetuoksu on laadukas, kestää kauan (siis niin olen itse tämän päätellyt). Näissä on paljon eroja, olen joskus ostanut "halppis versioita" jotka kuluu todella nopeaa ja tuoksu on jotenkin keinotekoinen. Olenkin miettinyt että ovatko tikut korkealuokkaisia vai pelkkä tuoksu - en tiedä? Ensimmäinen pullo kesti varmaan vuoden. Tuoksu mitä käytän on pompelmo eli greippi. Kertakaikkiaan aivan ihanan raikas ja ei tuoksu mitenkään hirveästi, tuoksuu sillee "hennosti" silloin tällöin (olipas hyvä kuvaus). Harmikseni minun kotikaupungissa ei tätä myydä niin aina kun olen reissussa yritän muistaa ostaa tätä. Viimeksi ostin Tallinnasta ja vielä alekorista juuri greippi tuoksun! Pikku hiljaa, kantapään kautta opin että hyväksi todettua ei kannata vaihtaa ja se pätee tämän suhteen. Suosittelen lämpimästi jos tykkäätte tuoksuista.....ehkä voisin harkita "puhtaan puuvillan tuoksua" jos se on vain raikas.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Girl's having fun!

Eilinen päivä meni siivillä! Suunniteltiin ystävättärien kanssa pieni irtiotto, ja "fun" - day Kokkolassa. Mistäs sitten meidän ir...