maanantaina

Näillä mennään maanantaina...

Maanantain aamurutiinit on aika selkeät, ainakin meillä. Toinen kun tulee töistä ja menee nukkumaan niin toinen nousee ylös ja lähtee töihin - vähän niinku "huomenta" ja "hyvää yötä". Olen aika äkkiä valmis aamuisin, minulla ei mene kauan. Aamupala on jotakuinkin sama joka aamu, kahvi on tietty must ja se on ensimmäinen mitä teen kun herään, kävelen kahvinkeittimelle ja lataan kolme kuppia kahvia porisemaan. "Korjaus-sarjani" ei monesta tuotteesta koostu. Biothermiltä olen löytänyt loistavan päivävoiteen, joka on oikeastaan 24h voide, Lancomelta sattumalta löysin upean "melkein niinkuin BB-voide", joka toimii minulle loistavasti. Vaikka olisi kuinka väsynyt niin nämä toimi, ja heleyttää...tai niin minä ainakin uskon. Ne mitkä toimii minulle, ei välttämättä toimi toiselle. Aina voi suositella.
 Kahvi, berocca ja pakurikääpäjuoma ovat vakkarit joilla herään hyvin, tietekin hyvät yöunet ovat ne kaikista tärkeimmät. Minulla ei ole yleensä vaikeaa nukahtaa taikka saada unenpäästä kiinni, tämän suhteen olen onnekas.
Iloitsen jo etukäteen sitä että tällä viikolla pääsen taas treenin makuun, voi että olenkin jo odottanut ja kaivannut. Tuntuu että koko kroppa on jumissa kun ei ole päässyt treenaamaan, toivon että flunssa on nyt selätetty. Nyt on liikkeellä todella sitkeää flunssa, ei yhtään kivaa. Nyt hymy huulille ja töihin, tästä se viikko taas lähtee käyntiin, huomenna on jo tiistai!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Girl's having fun!

Eilinen päivä meni siivillä! Suunniteltiin ystävättärien kanssa pieni irtiotto, ja "fun" - day Kokkolassa. Mistäs sitten meidän ir...