tiistaina

Haaste bloggaajalta "Satu matkan varrella" ..

Kivaa sain haasteen!

11 asiaa minusta

1. Olen "vaatimaton" leijona horoskooppimerkiltäni.
2. Asun kerrostalossa.
3. Rakastan aurinkoa.
4. Olen tehokkaimmillaan silloin kun minulla on sata rautaa tulessa!
5. Aamun virkku ja illan torkku.
6. Tykkään kokkailla.
7. Minulla on näkömuisti.
8. Innostun helposti.
9. En ole taikauskoinen.
10. En tykkää yhtään mistään yliluonnollisista elokuvista.
11. Pyrin vaalimaan elämän aikana opittuja ja saatuja perinteitä niin pitkälle kuin mahdollista.

Kuva lainattu Gardenunit sivuilta!



11 asiaa minusta jota "Satu matkan varrella" kysyi minulta!

1. Rakastan etanoita voissa ja valkosipulissa taikka homejuustolla gratinoituja!
2. Haluaisin oppia puhumaan sujuvaa espanjaa ja italiaa!
3. Austraaliaan
4. Höpisen solkena itsekseni kun olen yksin, en laula suihkussa koska sillonhan menee vettä kurkkuun?!
5. Sanotaanko kaupungissa niin Tukholmassa.
6. 7 pinnar stol mutta se löyty kyllä roskalavalta eikä maksanut mitään. Shoppailulöytö olis ehkä turkoosin sininen Buddhan pää, Tukholmasta, Indiskasta.
7. Uskallan small talkata vieraiden ihmisten kanssa, sosiaalinen?
8. Ruuanlaitossa ja minulla on hyvä väri silmä ( ainakin testin mukaan)
9. Lämpöön lomalle!
10. Pyörin kääntyilen ja kiroilen sisällä itsessäni ja poistun paikalta!
11. Tällä hetkellä Simpukka keitto tai tuoretta sinipallasta valkoviinikastikkeessa,  tuoretta pallasta vaikee saada näillä korkeuksilla. Ceasar salaatti! JA TRYFFELI RUUANLAITOSSA!

Green Buddha
Kuva lainattu Tiny Buddha sivuilta!

2 kommenttia:

Girl's having fun!

Eilinen päivä meni siivillä! Suunniteltiin ystävättärien kanssa pieni irtiotto, ja "fun" - day Kokkolassa. Mistäs sitten meidän ir...