maanantaina

Minä ja minun terveysjuomat!

Huomenta rallaa - vitamiinit on napattu ja uusi viikko saa alkaa! Ai, että mitäs minun aamucoktailiin kuuluu - noh...lasillinen Opti-msm, Viviania Beauty shot, beroccaa (jos muistan), maitohappobakteereja ja biotiini strong (jos muistan). Hiuksissa ja kynsissä olen kyllä huomannut että jotain tehoa on! Kynnet eivät enään liuskotu ja jotenkin tuntuu että uusia hiuksia kasvaa vauhdilla. Kampaajanikin sanoi tietämättä mitä käytän että, uusi hius mikä on kasvanut on jotenkin kiiltävämpää - jeee!  Jos en tuntisi mitään vaikutusta niin en niitä nappaisikaan. Voi, melkein unohdin Four Sigma - chaga juoman! Sitä juon enemmän talviaikaan, kun on kaikki maailman pöpöt liikkeellä. Instant chaga sisältää pakuria, joka puolestaan sisältää kaikkea hyvää. Helppoa, ei muuta kuin  tyhjentää pussin sisältö veteen ja sekoittaa. Instant chagaa on ihana ottaa aamulla kun se selvästikkin piristää. Olen sellainen illan torkku ja nyt viikonloppuna kun ollaan istuttu iltaa niin tiedän että viimeistän puoli kymmenen silmät alkaa "lompsimaan", tällöin olen ottanut lasillisen instant chagaa koska se piristää selvästikkin, no tähän käyttöön sitä ei varmaankaan ole tarkoitettu...mutta tämä on minulle terveellisin keino pysyä kaksi tuntia pidempään hereillä. Talvella kun oli pimeää, niin pirteys on kyllä jossakin hyvin, hyvin syvällä, silloin käytin kyseistä juomaa joka päivä, ensimmäisenä ennen aamukahvia.
Kokeile ihmeessä, ainakin Punnitse ja säästä sitä voi ostaa pusseittain, jos ei heti halua ostaa laatikkoa kerrallaan, on hintansa arvoinen! Jokainen voi googlailla pakurikäävän vaikutuksia, mutta Four sigman tuotteista tämä on ehdottomasti suosikkini!

 Energistä alkavaa viikkoa sinulle!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Girl's having fun!

Eilinen päivä meni siivillä! Suunniteltiin ystävättärien kanssa pieni irtiotto, ja "fun" - day Kokkolassa. Mistäs sitten meidän ir...