sunnuntaina

Hevostelua!

Tänään olen käynnyt ratsastamassa, jep 26 vuotta sitten olen ratsatanut viimeksi...... jos ei yhtä polttariratsastusta lasketa.... Hyvin meni, mutta eihän se nyt niin helppoa ollut! Hyvä mieli jäi tunnista, vaikka pyllähdin sieltä hepanselästä alas, sellaisessa hiitaanpuoleisessa ravissa. Jalustin napsahti poikki ja tasapaino meni ja pyörähdin alas. Mustelmilla selvisin, ei mitään dramatiikkaa, ylös selkään vain ja ratsastin ilman jalustimia lopputunnin. Näin jälkikäteen tuli sellanen fiilis että hitsit kyllä mun on vain käytävä vielä parilla ratsastustunnilla niin että saan tämän homman pelittämään, ja pilatestunneilla on sit vain pakko alkaa käymään että saan jonkin näköistä keskivartalonhallintaa.
 Tallilla oli hassu kani, päivä oli tosi kuuma ja kun tulin tunnilta, niin pörrökani makasi kuin karvakintas, häkkinsä ulkopuolella! Hetken mietein että olikohan se saannut lämpöhalvauksen mutta vips se sitten oli jo tallissa sisällä, reporankana! Hassu ihana kani ja suloinen sellainen.
Huomenna voi paikat olla hieman kipeinä. Ratsastuksessa käyttää niin eri lihaksia kuin normi arjessa. Viikonloppu on ollut niin ihana - mieletön keli ja olen kerennyt tehdä vaikka mitä! Liikuntakin on ollut epätavallisen monipuolista, body pumppia, spinningiä, hölkkäilyä, ratsastusta ja kaiken tämän lomassa olen kerennyt mökille kumpanakin päivänä.
Huomenna uusi viikko ja huippu lämmintä keliä on luvattu, koko viikoksi - nautitaan niistä nyt!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Girl's having fun!

Eilinen päivä meni siivillä! Suunniteltiin ystävättärien kanssa pieni irtiotto, ja "fun" - day Kokkolassa. Mistäs sitten meidän ir...