perjantaina

Hrrrrrrr syksyntuntua ilmassa...

Lehdet lupaa vielä helleaaltoa, mutta kyllä se tänä aamuna tuntui kaukaiselta! Heti herätessä kuuntelin sängyssä ulkona pauhaavaa tuulta, ei ihan heti tehnyt mieli nousta ylös. ( Nämä oli maanantain tai tiistain ensimmäisiä ajatuksia). Eilen illasta oli kyllä aika ihmeellinen ilma meillä. Välillä satoi hulluna ja välillä paistoi aurinko. Tänään, vielä toistaseksi on ihan perus pilvistä ja harmaata!

Kesäkuun alussa sain ison "läjän" tuotteita kokeiltavaksi, Puhdas+ yritykseltä. Tuotteista minulla on vain hyvää sanottavaa, niinkuin varmaan monella muullakin! Mikä näissä on ihanaa ne ovat puhtaita, kaikki ylimääräinen on karsittu pois, mihin nimikin viittaa, Puhdas+. Tuotteiden hinnat ovat kohtuullisia. Toki, en ole kaikkia heidän tuotteita kokeillut, mutta useita olen.
 Olen käyttänyt vuoden vaihteesta lähtien, kasvoöljyjä, kolmea eriä. Nämä ostin kun ystäväni suositteli, talven paiskimalle iholle. Kovilla pakkasilla, kasvoni pysyivät ihanan pehmeinä, kuivuudesta ei ollut tietoakaan. Näin loppukesästä kun aurinko, enemmän tai vähemmän, hellinyt kasvoja - niin kasvot tuntunut/muuttuneet pintakuivaksi, niin olen käyttänyt kasvoöljyjä öisin, pinta kuivuus kohta selätetty.  Kasvoöljy imeytyy hyvin, ei jätä tahmeaksi, ja viikon käytön jälkeen, olen saannut korjattua pintakuivaa ihoa. Olen käyttänyt auringonoton jälkeen ja öisin. Jokaisen tuotteen kohdalla kaikki on tietenkin yksilöllistä, minulla on sekaiho ja välillä pintakuiva.

Kesäkuusta olen käyttänyt Bee venom seerumia ja kasvovoidetta. Seerumia olen käyttänyt lähes joka päivä, ja myös decoltealueelle. Tykkään kovasti, imeytyy ihanasti, tuntuu hyvältä, ja sanoisin että näen myös tulosta. Bee venom kasvovoiteen olen yhdistänyt seerumin kans, ja ihanaa kuinka voide imeytyy hyvin. Bee venom voiteissa on ihana vieno tuoksu sekoitus mantelia ja hunajaa sanoisin. Se mikä minua ihmetyttää on että kasvovoide on todella riittoisaa! Käytän paljon voidetta kasvoihin, joku varmaankin sanoisi että tuhlaan aivan liikaa....noh...mutta kun kasvovoidepurkkia katsoo, näyttää se minusta lähestulkoon koskemattomalta! Silmänympärysvoide olisi ihan huippu samasta sarjasta!
Ravintolisistä olen käyttänyt, kesäkuusta lähtien kollageeni&tyrnimarja jauhetta. Olen aikaisemmin jo käyttänyt valmista juotavaa kollageeniä, ja saannut sillä näkyviä tuloksia, yhdessä opti-msm-jauheen kanssa, ihoon, hiuksiin ja kynsiin. Tykkään sekoitettavista jauheista, Puhdas+ kollageenijauheessa, on hyvän maun lisäksi myös plussa erittäin riittoisa purkki. Monet kyselevät että huomaako vaikutusta? Itse huomaan ensimmäisenä kynsistä, ne vahvistuvat, ja myös hiukset (ihanaa kiiltoa ja terveyttä, tästä on myös kampaajakin huomauttanut). Ehkä tässä on tykitystä tarpeeksi tällä kertaa. Syksy tulee ja nyt on hyvä aika palata ruotuun kesänjäljiltä! Iho kuntoon, mieli kuntoon, kroppa ruotuun .... mitäs muuta, nautitaan rutiineista ja siirrytään seuraavaan vuoden aikaan syksyyn.. Nautinnollista päivää ja TGIF !




                 Yhteistyössä Puhdas +
 
Puhdas + tuoteita löytyy Sokos Emotion, hyvin varustetuista luontaistuotekaupoista, ja myös heidän omilta nettisivuilta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Girl's having fun!

Eilinen päivä meni siivillä! Suunniteltiin ystävättärien kanssa pieni irtiotto, ja "fun" - day Kokkolassa. Mistäs sitten meidän ir...