perjantaina

Moikka!

Hellurei, pientä hiljaiseloa ollut täällä blogin puolella......pakkanenko jäädyttänyt - ei vaitiskaan. Olen jopa reippaillut ja nauttinut ulkoilusta näillä pakkaskeleillä, megalomaaninen rakko kantapäässä on nyt hidastanut menoa, mutta eiköhän se parane.
Hirveästi vain vaatekerroksia päälle niin tarkenee, ohuet merinovillaisetvaatteet-ja kerrastot ovat hyviä näillä keleillä. Ei ole tarvinnut palella, mutta hieman alkaa tympimään, tämä jatkuva pukeutuminen, ei voi vain heittää takkia puolihuolimattomasti olalle ja kipaista ulos.....
 Oikeasti olen kerrankin tyytyväinen että olen hankinut ohuita villakerrastoja ja paitoja, nyt niitä on todellakin tarvinnut!
Kasvorasvoihin olen myös panostanut ja ei ole iho kuivunut, mutta ehkä se voi olla osaksi juotavan kollageenin ansiota, en tiedä, mutta niin uskon. Lenkille olen sipaissut poskipäihin ja otsaa, perus Niveaa sinisestä peltipurkista... ja hyvin on toiminut.



Töissä, uuden vuoden jälkeen, olen ollut jo noin pari viikkoa, joka tuntuu ihan kivalta, rutiinit ja haasteet pyörii taas ihan normisti. Ruokailuja olen myös hieman kohentanut, joka on tuntunut hyvältä joululoman jälkeen. Yritän valmistaa taikka suunnitella arjen ruuat hyvissä ajoin, että ei tule niitä tilanteita "että seisoo jääkaapin edessä eikä tiedä mitä suuhun laittaisi", tällaisissa tapauksissa suhuun meneekin kaikkea mahdollista ja vähän enemmän.
 Selvästikkin tämän vuoden "hittilounaani" on vegaanipihvit, hapankaali, raejuusto ja tomaatti. Voi kuulostaa jonku korvaan kamalalta, mutta olen niin koukussa että jippiii, parasta tässä on se että se on niin hyvää! Viikonlopuksi olen varannut papuja ja ainekset kasvistäytteisiin paprikoihin. Veriappelsiinejä olen yrittänyt katsella kaupasta, mutta vielä en niitä ole löytänyt, sieltä missä yleensä asioin. Veriappelsiinien sesonki on lyhyt ja juuri nyt niitä pitäisi löytyä kaupoista.

Tässä lyhyesti kiteytettynä mitä tänne kuuluu. Oikein mukavaa perjantaita ja alkavaa viikonloppua!



Lauantaiaamun herkuttelua !


Aina voi viikonloppuna vaikka hiihtoreissun jälkeen herkutella vaikka laskiaispullalla ja kuumalla kaakaolla....toimi aika hyvin ..... viikonloppuna voi(kait) lipsua hieman terveellisestä ruokavaliosta...

Toimii aina!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Girl's having fun!

Eilinen päivä meni siivillä! Suunniteltiin ystävättärien kanssa pieni irtiotto, ja "fun" - day Kokkolassa. Mistäs sitten meidän ir...