tiistaina

Mielenrauhaa

Mikä tuo sinulle hyvän mielen? Itse olen löytänyt pitkistä kävelylenkeistä hyvän kaverin. Viime aikoina olen myös lyönnyt luurit korville ja sitten vain marssimaan. Aamuisin en kaipaa musiikkia, silloin on ihana nauttia heräävästä kaupungista. Töiden jälkeen on taas vapauttavaa kuunnella musiikkia, pääsee heti työasioista irti. Aikaisemmin en ole kaivannut musiikkia kun lähden lenkille, mutta viime aikoina kun olen jättänyt sauvat kotiin, tarvin hyvän tahdin marssi, ja silloin musiikista on ollut apua. Aloittelija tässä musatouhussa olen, välillä kun tulee jokin tajuttoman hyvä biisi, tekisi mieli ottaa sata tanssiaskelta taikka laulaa mukana!
Hölkkäillessä on vielä totuttelemista kuulokkeiden kanssa, en omista langattomia kuulokkeita. Sunnuntaina tein mielestäni ihanan soittolistan, kaksi suomalaista biisi, pari espanjankielistä ja 2 tuntia ruotsinkielistä musaa, voi että nautein! Nyt "omistan" kaksi soittolistaa toinen hölkkään ja intensiivisempään treeniin ja toinen sunnuntaikävelyyn....

Muistakaa kaivaa heijastimet esille kun liikutte aikaisin aamulla taikka iltahämärällä. Yritin käydä ostamassa juoksuu tarkoitettuja heijastinliivejä, eräästä kaupasta, mutta he eivät olleet poimineet niitä vielä esille! Olen myös yrittänyt etsiä pipoa joka oilisi vaikka kokonaan jotain heijastin juttua, vielä en sellaista ole löytänyt. Heijastinpipo olisi niin helppo vetää päähän kun lähtee hämärään. Ihmettelen suuresti myös sitä, että jostain kumman syystä minun treenivaatteissa on vain edessä ja hihoissa heijastimet, takana ei ole yhtään, joka vaivaa suunnattomasti.

Ihanaa aurinkoista päivää! 



Aamuisin on ihana sytyttää kynttilät !



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Girl's having fun!

Eilinen päivä meni siivillä! Suunniteltiin ystävättärien kanssa pieni irtiotto, ja "fun" - day Kokkolassa. Mistäs sitten meidän ir...